به‌روزرسانی Oxygen OS 12 برای وان پلاس 9 و 9 پرو در دسترس قرار گرفت
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی وان پلاس به تازگی یک به روزرسانی جدید برای گوشی های وان پلاس 9 و 9 پرو انتشار کرده است. این به روز رسانی سیستم عامل گوشی را به Oxygen OS 12  که مبتنی بر اندروید 12 است، ارتقاء می دهد. در این نسخه، برخی از عناصر ظاهری و انیمیشن‌ها کاملاً جدید هستند و آیکون اپلیکیشن‌ها هم به روز رسانی شده است OxygenOS 12 احتمالا آخرین نسخه از این رابط کاربری خواهد بود، زیرا وان پلاس و اوپو قصد دارند از سال 2022 یک رابط کاربری یکپارچه را برای گوشی‌های خود توسعه دهند.
به‌روزرسانی Oxygen OS 12 برای وان پلاس 9 و 9 پرو در دسترس قرار گرفت

ویژگی دیگری که با این به‌روزرسانی به گوشی‌های پرچمدار وان پلاس اضافه شده، Work-Life Balance است. این ویژگی‌های به کاربر امکان می‌دهد با استفاده از بخش تنظیمات سریع، به سرعت بین حالت‌های کار و زندگی جابجا شود. در هر کدام از این حالت‌ها می‌توان با تنظیمات اعلان‌های برنامه‌ها را به دلخواه تغییر داده و سفارشی کرد. برای فعال شدن این حالت‌ها نیز می‌توان از گزینه‌های موقعیت مکانی، شبکه وای-فای یا تعیین ساعت، استفاده کرد. به این معنی که به محض رسیدن به موقعیت مکانی محل کار خود، یا متصل شدن به شبکه وای-فای آن و یا سر ساعت از پیش تعیین شده، گوشی به صورت خودکار وارد حالت کار می‌شود و دیگر نیازی نیست به صورت دستی اعلان‌ها را خاموش کرده و یا گوشی را بی‌صدا کنید.

گالری هم در Oxygen OS 12 به‌روزرسانی شده و در همان نمای بندانگشتی، از بزرگنمایی و کوچک‌نمایی پشتیبانی می‌کند Canvas Always On-Display سبک‌های جدید، خطوط رنگی و کنترل بیشتر بر روی رنگ‌ها و ظاهر محتوا، به‌روز شده است.

ویژگی موسوم به Shelf (قفسه) در Oxygen OS 12 تغییرات زیادی دارد. این بار می‌توان کارت‌های را در حالت‌های مختلفی نمایش داد و سه کارت جدید هم اضافه شده که عبارتند از: Earphone Control (کنترل بلندگوی تلفنی)، OnePlus Scout (جستجو در سرتاسر رابط کاربری)، و OnePlus Watch برای نگاهی گذرا به وضعیت تناسب اندام.

در زمان نگارش این مطلب، وان پلاس رسماً چیزی در مورد این به‌روزرسانی نگفته، اما گزارش‌های متعدد نشان از شروع انتشار آن دارند. بنابراین، اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های وان پلاس 9 و 9 پرو هستید می‌توانید با مراجعه به بخش آپدیت گوشی خود، در دسترس بودن به‌روزرسانی سیستم عامل را بررسی کنید.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: وان پلاس , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: